27 stycznia w sali narad Urzędu Gminy odbędzie się XVII Sesja Rady Gminy. Będzie to tak zwana sesja budżetowa, to na niej Rada przyjmie wydatki na obecny 2016 rok.
Obok uchwalenia budżetu, na sesji będzie obecny nowy Dyrektor SPZOZ w Łukowie Władysław Kobielski.
Na sesji podjęta będzie również uchwała regulująca korzystanie z boisk wielofunkcyjnych na terenie gminy.
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Zmiany w porządku obrad.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Informacja Pana Władysława Kobielskiego Dyrektora SPZOZ na temat funkcjonowania SPZOZ w Łukowie.
- Przyjęcie uchwały Nr XVII/128/16 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Przyjęcie uchwały Nr XVII/129/16 w sprawie uchwały budżetowej na rok 2016.
- Podjęcie uchwały Nr XVII/130/16 w sprawie uchwalenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Stoczek Łukowski na 2016 r.
- Podjęcie uchwały Nr XVII/131/16 w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2016 r.
- Podjęcie uchwały Nr XVII/132/16 w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Łuków na dofinansowanie edukacji przedszkolnej.
- Podjęcie uchwały Nr XVII/133/16 w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości.
- Podjęcie uchwały Nr XVII/ 134/ 16 w sprawie zasad i trybu korzystania z boisk sportowych, sal sportowych oraz innych obiektów sportowych i rekreacyjnych w Gminie Stoczek Łukowski.
- Podjęcie uchwały Nr XVII/135/16 w sprawie zmiany § 7 Uchwały Nr LII/337/10 Rady Gminy Stoczek Łukowski z dnia 11 sierpnia 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatność za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwalniania z opłat jak również trybu ich pobierania.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Przyjęcie protokółu z XVI sesji Rady Gminy Stoczek Łukowski.
- Wolne wnioski
- Zamknięcie obrad.